http://upload.tehran98.com/upme/uploads/8ff3da0d1abce34d1.gif
حـــرمت دوست دارم...


دوستت دارم...

دوستت دارم!

  دوستت دارم...

دیگر ارزشیـــ ندارد...

دیگر نمیتوان به این جمله اعتماد کرد...

چون عادیــ شده است.راستو و دروغشــ را نمیتوان تشخیص داد.

.

مسئله اینجا تمام نمشود

.مهم ترین نگرانی وقتی است که

میخواهی به کسی از ته دل بگویی دوستت دارم

میگویی ولی

افسوس که مانند ندای چوپان دروغگو به نظر میرسد,

با این تفاوت که تو داری چوب چوپان های دروغگویی را میخوری که 

ندای دروغشان همه چیز را خراب کرده اند.

و افسوس...

.

.

.

که حرمت دوستتــــ دارمـــ را شکسته اند..



نظرات شما عزیزان:

اسرایی
ساعت12:50---30 مهر 1392


بتوچه
ساعت11:10---30 مهر 1392
بخداهمش دروغه

بتوچه
ساعت21:49---29 مهر 1392
عاقاااا دوست داشتن چی هست؟؟؟؟؟؟؟ به مولا که همش الکی
پاسخ:مولا رو قسم نخور شاید واقعی باشه تو از کجا میدونی؟؟!!


رهایی
ساعت3:23---29 مهر 1392
اووورع همینطور واقعنی

ŋïҡąŋ
ساعت12:27---27 مهر 1392
به دوستت دارم های این ادم ها دل خوش نکن... تمامشان تاریخ مصرف دارند... وقتی کسی که بهت میگه دوستت دارم... به این معنی نیس که بقیه رو دوست نداره...!!!! پاسخ مدیر: ممنون قشنگ بود== بازم ب ما سر بزنo_O

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 26 مهر 1392 18:6 |- ғᾄʀἷḋ -|

ϰ-†нêmê§